Ako postupovať v prípade poistnej udalosti ?
Poistné udalosti členov SPZ rieši spoločnosť OK GROUP SLOVAKIA, a.s.
• Mgr. Petra Mozoľová - +421904246055 / Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. /
TIP - pri kontaktovaní prosím uveďte Vaše meno, priezvisko, adresu a telefónne číslo, prípadne e-mail, na ktorom Vás budeme môcť zastihnúť.
Dokumenty potrebné k nahláseniu poistnej udalosti - po ukončení doby liečenia je potrebné skenom na uvedenú emailovú adresu doložiť :
• stručný popis poistnej udalosti – čo, kedy, kde, a ako sa stalo,
• popis telesného poškodenia,
• v prípade, ak ste aktívny športovec uviesť v akom športe, a od kedy.
Po doložení týchto informácii, zamestnanec OK GROUP SLOVAKIA, a.s., nahlási poistnú udalosť v poisťovni a k rýchlej likvidácii poistnej udalosti bude požadovať:
Doloženie dokumentov od SPZ - SPK
• identifikačné údaje poistenej osoby
• potvrdenie od hospodára prípadne predsedu poľ. združenia, že sa Vám úraz stal pri výkone práva poľovníctva /s dátumom úrazu, stručným popisom toho, čo sa stalo, k akému telesnému poškodeniu došlo pri úraze, s pečiatkou a podpisom poľ. organizácie/
• knihu návštev revíra, či už elektronickú alebo papierovú
Zabezpečte si lekárske ošetrenie a uchovajte si celú zdravotnú dokumentáciu
• je potrebné dokladovať zdravotnú dokumentáciu, a to od začiatku až po ukončenie
liečenia /vrátane hospitalizácie, rehabilitácie, liečenia/,
• v prípade trvalých následkov je možný nárok najskôr po 12 mesiacoch od úrazu /v prípade,
ak lekár potvrdí, že následky sú ustálené skôr ako po roku/.
Poistné plnenie
• poistné plnenie je možné zaslať na účet príjemcu alebo poštovou poukážkou,
• zaslaním poistného plnenia je poistná udalosť uzavretá.